• A-merken   •   Persoonlijk en vakkundig advies   •   Volledige service van verkoop tot transport

Betalen en bezorgen

Betalen en bezorgen

Bestellen

Hoe kan ik een product bestellen?
U kunt een product bestellen door bij de detailpagina van het product te klikken op de button "in winkelmand". Het artikel wordt dan in uw winkelmand geplaatst. U kunt daarna doorgaan met winkelen of u kunt de producten in uw winkelmand afrekenen.

Ik wil een wijziging doorvoeren in mijn winkelwagen. Hoe doe ik dit?
U kunt wijzigingen doorvoeren binnen uw winkelmand. U kunt een product uit de winkelmand verwijderen door middel van het aanklikken van het kruisje achter de regel van het product. Het product wordt verwijderd uit de winkelmand. U kunt het aantal stuks van een product wijzigen in de kolom "Aantal".

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?
Als u een bestelling plaatst ontvangt u een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling. Wanneer u geen e-mail ontvangt kunt u het beste contact met ons opnemen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact met ons op voor meer informatie.

Ik wil mijn bestelling annuleren. Hoe doe ik dit?
Dit is afhankelijk van de productgroep en kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact met ons op voor meer informatie.

Verzenden en verwerken

Wat zijn de order- en verzendkosten?

  • Order- en verzendkosten Nederland € 7,95 incl. B.T.W.
  • Bestellingen vanaf € 99,00 incl. B.T.W. worden GRATIS geleverd in Nederland en België.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Producten die wij op voorraad hebben worden zo spoedig mogelijk verzonden. Ondanks zorgvuldige planning kan het voorkomen dat bepaalde producten niet op voorraad zijn of vertraging oplopen bij de fabrikant. Wij doen ons uiterste best deze goederen zo spoedig mogelijk te leveren.

Wanneer u meerdere producten tegelijk bestelt worden deze in één enkele zending verstuurd. In dat geval is de langste levertijd bepalend.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Als u niet aanwezig bent op het moment dat de transporteur met uw bestelling komt, ontvangt u een kennisgeving.

Levert Gebratech ook in het buitenland?
Ja, Gebratech levert ook in België.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling.

Betalen en prijzenwijzigingen

Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt veilig betalen via iDeal, Bancontact.

Ik heb betaald, maar geen bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?
Als u binnen 14 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling uw product nog niet heeft ontvangen, neemt u dan contact met ons op.

Prijzen en prijswijzigingen
De vermelde prijzen zijn onder voorbehoud van prijswijzigingen.                                                                                                                    

Overige vragen

Ik wil graag persoonlijk advies. Wat moet ik doen?
U kunt telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen. U kunt ook ons contactformulier invullen.

Ik heb een klacht over mijn bestelling. Wat moet ik doen?
U kunt telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen. U kunt ook ons contactformulier invullen.

Neem vrijblijvend contact met ons op:
Vincent Geerts
VincentGeerts